Bonjour, I'm Adda, Irfan wife to be. Well known as Shieyna. Be nice here, do follow me on twitter :) Twitter Follow this blog too :) Follow Me! | Your Dashboard
-IRFAN-


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome
Re-edit : Shieyna Shin


No more.
14 June 2014 | 22:12 | 0 comments
// Assalammualaikum


Lepas gaduh dengan Irfan haritu. Hubungan aku dengan dia okay, cuma renggang semacam. Tiap hari, dia makin jauh dari aku. Aku nak tegur, why dia tak contact aku macam selalu. Selalunya pagi, pukul 9, 10, 11 aku dah dapat text dari dia. Tapi sekarang pukul 11, 12, 1. Still takdapat kekadang petang dia baru muncul. Kenapa ya?

Aku takboleh dah nak merajuk macam selalu, if dia takde je aku merajuk. Terasa tu ada, tapi aku taknak tunjuk, aku malas nak naikkan balik mood dia yang takdapat aku nak jangka tu. 

Sometimes, bila aku sesorang aku selalu fikir. Aku fikir sampai menitis air mata aku ni. Kerap jugak la menangis aku ni. Haritu, hari Jumaat. Irfan tak kerja. Then dia takbagitahu aku sebab aku taktanya? Still salahkan aku, selalunya if dia tak kerja pagi pagi dia dah text cakap 'Bby, biy tak kerja harini' now tak. Sepi je. No text no call. Aku susah dah nak dapat call dari dia, text pun. 

Nak tegur nanti ada je jawapan dia. Bila aku cakap dia dah berubah nanti ada je jawapan dia nak bekap diri dia. Aku taktahu dah nak cakap cemana. Masa hari Jumaat tu. Aku terasa cause dah petang baru dia bagitahu dia tak kerja, then dia macam nak mengamuk cause aku macam nak merajuk. Actually tak, aku cuma nak dia sedar yang perlahan lahan aku try faham dia, dia taknak aku merajuk. Okay, aku tak merajuk lagi dah. Tolonglah sedar, aku tak kasar macam dulu lagi :'/ MASa dia marah aku tu, aku menangis lagi. Aku nak jumpa dia cause aku nak bincang about our relay. Aku nak cakap face to face, slowtalk. Maybe boleh selesai. Tapi entah kenapa, tiap kali jumpa. Mulut aku terkunci, taktahu nak cakap apa. Macam susah sangat nak cakap. Ya Allah :'(

Aku takut, takut if dia just anggap aku kawan dia. If lama lama dia layan aku macam ni. Aku takut sangat. Taksanggup aku nal hadap benda tu nanti. Dah terlampai banyak air mata yang menitis sebab diri dia yang sekarang. 

Aku rindu dia. Rindu dia yang dulu :'(

Kalau dia nak aku taknak merajuk, aku buat. Dia taknak aku fikir bukan bukan. Aku try, if dia taknak aku menangis, aku takdapat nak buat. Aku cepat menangis sekarang ni. 

Aku taktahu macam mana nak jadi kan dia macam lelaki yang aku kenal dulu. Always ada untuk aku. Maybe, dia bosan kot contact aku hari hari tu sebab dia jarang contact dah. Lagipun dia start berubah lepas dia dapat game Coc tu. Okay, I just follow the flow. 






I'll be what you want me to me. No more sulking :') 


:'(