Bonjour, I'm Adda, Irfan wife to be. Well known as Shieyna. Be nice here, do follow me on twitter :) Twitter Follow this blog too :) Follow Me! | Your Dashboard
-IRFAN-


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome
Re-edit : Shieyna Shin


Bad Day.
17 October 2015 | 04:33 | 0 comments
//Assalammualaikum

Such a bad day today. I almost can't control myself. Tindakan bodoh if aku cederakan diri sendiri. My bad.

Aku tahu salah aku sebab tak faham dia, tak dengar nasihat dia. Aku tahu dia risau tu sebab dia tegur macam tu. Aku je yang takdapa terima teguran macam tu. Mampu ke aku jadi macam dulu balik?

Menangis.. Aku menangis, bila baca je whatsapp dia berbaur makian, hinaan & gertak tu. Aku terus lari ke toilet menangis. Menangis semahu mahunya. Tapi aku tutup mulut so tak ada yang dengar tangisan aku. Hati aku menjerit. Aku tak tentu arah. Aku termenung jauh. Sampai customers pun aku takdapat serve dengan baik. Zoo(member rapat) sedar aku pelik semacam. Tunduk bila berjalan, tak senyum, tak greetings bila customers masuk. Zoo and Zik perasan perubahan mendadak aku.

"Bro, kau asal?" pertanyaan yang keluar dari mulut dia. Tapi aku cuma gelenggkan menenadakan tak ada apa apa pun yang berlaku.

Aku tak tahu apa aku patut buat sekarang ni.....

Sayang.. If you read this post. I hope you know that. I totally in love with you, Love you too much till I can't describe it by myself. Tapi apakan daya. Awak sendiri dah cakap if orang mati pun awak tak kisah, kita tak ada apa apa hubungan. Orang sedar semua tu. Orang sedar sayang :') I don't know how ayat kurang ajar tu orang boleh tersebut. I don't know, I just, so sorry. My fault cause never tried to understand you I'm sorry. You got choice sayang, you want me or other girl :') Orang dah pujuk awak, tapi orang takmampu pujuk awak lebih, sebab diri orang sendiri tak okay. Orang taknak buat kerja bodoh, orang hampir hampir kelar tangan orang sendiri, hampir hampir sangat. Tapi orang still waras, dapat fikir lagi semua ni.

Sayang. Maafkan orang, orang rasa awak layak dapat perempuan yang lebih baik dari orang, yang lemah lembut, yang dengar cakap awak, yang tak kurang ajar dengan awak. Yang bagi support sepenuhnya apa yang awak buat. Even tho, that will not me. Orang jahat sayang, orang takfaham awak. Orang kurang ajar. Orang bukan jenis yang lemah lembut. Tapi, if you got other girl pun, perempuan tu tak akan sama even 0.01% macam org. Dia tak akan risaukan awak macam orang risaukan awak. Dia tak akan sayang awak macam orang sayang awak. Dia tak akan menangis bila dia rindukan awak, dia tak akan cubit pipi awak, dia tak akan cubit perut awak, dia tak akan stop contact lelaki lain macam yg awak suruh. Yang paling penting, dia tak akan datang rumah awak kejut awak bangun tidur macam orang selalu buat kat awak. 

Orang sayang awak, tapi there's nothing I can do. Awak dah keluarkan ayat yang buat orang pasrah. Orang tak mampu buat apa apa. Orang rasa diri ni teruk sangat. Down sangat, sampai mengalir air mata menaip post ni. Down terlalu down, sampaikan orang nak tidur and won't wake up anymore. Maafkan orang sayang.. maafkan ketidaksempurnaan orang. 

You're too perfect for someone stupid like me.